خاطرات باران

 

بسه دیگه حرفی نزن...

 

 

هیچی بم نگو و بروو...

 

 

حرف...حرف تو شد اخرم...

 

 

دیگه نمی خوامت تورو...!

 

 

برو دیگه بام لج نکن...

 

 

درم پشت سرت ببند...!

 

 

انقده به خودت نرس...

 

 

انقدر بی خودی نخند...

 

 

تو دنبال ستاره ای...

 

 

من اسمون پر ابرم...

 

 

این دفعه دیگه شوخی نیس...

 

 

پرشده کاسه ی صبرم...!

 

 

برو اسم منم نیار...

 

 

برو مرگ و شیون یه بار...!

 

 

برو تا هوا روشنه...

 

 

این خونه...خونه ی منه...

 

 

هنوز نرفتی دلگیرم...

 

 

تو بمون...من خودم میرم...!

 

 

میرم و از دلم امشب...

 

 

انتقامم و میگیرم...

 

 

خودت میدونی این خونه...

 

 

یا جا تو...یا جای منه...!

 

 

من میرم اخه این غما...پشت من و نمیشکنه...!

 

 

بعد از یه عمری جون کندن...

 

 

خوب جواب من و دادی...

 

 

از همین لحظه که رفتم...

 

 

تو...تو این خونه ازادی...

 

 

این دفعه موقع رفتن...

 

 

بغضم دیگه نمیشکنه...!

 

 

لج نکن...اون و دور نریز...!

 

 

اون خرت و پرتای منه...!

 

 

هرچی تو خونه ست مال تو...

 

 

اون چارتا عکسم مال من...

 

 

تو چی میفهمی از دلم...؟

 

 

چی میدونی از حال من...؟

 

 

ریشه ی زندگیم خشکید...

 

 

بزن بکن از بیخ و بن...

 

 

این کبریت...این من...این خونه...!

 

 

هرکاری میکنی...بکن...

 

 

من رو عکسامون حساسم...

 

 

خط نکش روی احساسم!

 

 

حلقه تم می برم اخه...

 

 

تو خودت خریدی واسم...

 

 

هی بخند...لجم و درار...

 

 

من رفتم...خوش به حال تو...

 

 

من دیگه رنجیدم ازت...

 

 

این خونه...بی من...مال تو...!

 

 

تو شبهام بعد تو...قطعا...!

 

 

نه ماهی هست...نه مهتابی...!

 

 

همش تو فکر اینم...تو...

 

 

تو اغوش کی می خوابی...؟!

 

 

از بس چشمای تو چرخید...

 

 

من از چشم تو افتادم...!

 

 

مقصر من بودم...اره...

 

 

 

زیاد بال و پرت دادم




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در جمعه 17 شهريور 1391برچسب:,ساعت20:24توسط ㋡arashi㋡ |