الهی...

خاطرات باران

الهی...
الهی چشمای سیات روزای خوبو نبینه

الهی اون قلب سیات عزای عشقت بشینه



الهی ویرونه بشی

بختت رنگ چشات بشه

الهی اون زجرت بده نمک به زخمات بپاشه



خیلی بدی کردی به من

یادته اون بهونه هات؟

تموم خاطرات خوش مال خودت مال چشات



رفتی ولی بدون هنوز خیلی دلم تنگه برات

دلم پره ازت ولی هنوزم میمیرم برات هنوز چشام به راهته شاید برگردی به روزی

خیلی بدی کردی به من اما تو رو میخوام هنوز اما دوست دارم هنوز



هنوزم هر شب از خدا بدون فقط تورو میخوام

عشقمو از دلم نگیر فقط اینو ازت میخوام



توی دلم عقده شده سوال بی جواب من

قول بده که تنها شدی یه شب بیای تو خواب من



هنوزم باور ندارم دستات تو دستام نباشه اون که یه عمر دوسش داشتم پیش غریبه ها باشه

رفتو منو تنها گذاشت اون که می گفت دوست دارم

اشک تو چشام حلقه شده سر روی زانوم میزارم



نظرات شما عزیزان:

مهسا
ساعت15:25---6 شهريور 1391
مرسیـ داداشــــیـ

مهسا
ساعت23:47---5 شهريور 1391
_♥♥_♥♥آپم
_♥♥___♥♥آپم
_♥♥___♥♥_________♥♥♥♥آپم
_♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥آپم
_♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥آپم
__♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥آپم< br /> ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥آپم
____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥آپم
____♥♥___♥♥__♥♥آپم
___♥___________♥آپم
__♥_____________♥آپم
_♥_____♥___♥____♥آپم
_♥___///___@__\__♥آپم
_♥___\\______///__♥آپم
___♥______W____♥آپم
_____♥♥_____♥♥آپم
_______♥♥♥♥♥آپم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در جمعه 3 شهريور 1391برچسب:,ساعت22:17توسط ㋡arashi㋡ |